Pomoč uporabnikom
Vračilo vozila
- Ali je možno vračilo vozilo izven delovnega časa?
-
- V primeru vračila vozila izven delovnega časa, brez prisotnega predstavnika ATET v času vračila, ni doplačila hkrati pa se celotni pregled vozila opravi naslednji delovni dan zjutraj. Do takrat odgovornosti do vozila nosi najemnik.
- V primeru vračila vozila izven delovnega časa, s prisotnim predstavnikom ATET v času vračila, se vključi dodatni strošek prevzema vozila izven delovnega časa, v višini 30,50 €.
- Kakšen je postopek plačila?
-
Depozit oziroma rezervacija sredstev se naredi ob prevzemu vozila na kreditni kartici - znesek je blokiran in ob vračilu vozila se obračuna le znesek najema, ostalo se sprosti nazaj na račun, in sicer v večini primerov banke potrebujejo 7 - 14 dni, da uredijo sprostitev.
Plačilo je mogoče le s kreditno kartico (Visa, Mastercard ali Diners) oziroma s kartico, na kateri je mogoče narediti rezervacijo sredstev. Več informacij pod Pomoč uporabnikom - Rezervacija). Lastnosti in možnosti plačila svoje kartice prosimo preverite pred prevzemom vozila, pri svoji banki.
Morebitno plačilo v naprej oziroma po predračunu je mogoče zgolj s predhodno odobritvijo našega rezervacijskega centra.
- Več informacij: prodaja@atet.si ali 01 320 82 30
- Kakšen je postopek vračila depozita?
-
Depozit oziroma rezervacija sredstev se naredi ob prevzemu vozila na kreditni kartici - znesek je blokiran in ob vračilu vozila se obračuna le znesek najema, ostalo se sprosti nazaj na račun, in sicer v večini primerov banke potrebujejo 7 - 14 dni, da uredijo sprostitev.
- Več informacij: prodaja@atet.si ali 01 320 82 30
- Ugotovljena je bila nova poškodba na vozilu ob vračilu vozila?
-
Najemnik je odgovoren za novonastale poškodbe na vozilu v času najema, in sicer glede na izbrani odkup odgovornosti in dodeljeno kritje oziroma predhodno potrjene najemne pogoje.
V primeru poškodb vozila, ki se zaradi morebitnega vračila vozila brez prisotnega predstavnika ATET, ugotovijo naknadno, si Atet d.o.o. pridržuje pravico, da v roku 3 (treh) delovnih dni po končanem najemu obvesti najemnika o povzročeni škodi. Za povzročeno škodo je odgovoren najemnik, v kolikor je ta priznana s strani najemnika oziroma ugotovljena na podlagi zapisnika/ pregleda na uradnem pooblaščenem servisu.
Več informacij na voljo v Splošnih pogojih poslovanja, pod členom X. Zavarovanja in odgovornosti.
Glede na izbrani odkup odgovornosti in dodeljeno kritje se najemniku prav tako lahko obračunajo dodatni administrativni stroški.
- Ali je potrebno najeto vozilo ob vračilu vrniti s polnim rezervoarjem goriva?
-
Gorivo ni vključeno v ceno najema. Najeto vozilo se izroči praviloma s polnim rezervoarjem goriva, ki je predpisano za posamezen tip vozila.
Vozilo je najemnik dolžan vrniti Atet d.o.o. s polnim rezervoarjem ustreznega goriva glede na vrsto vozila, v nasprotnem primeru, se najemnika dodatno bremeni za strošek dopolnitve rezervoarja posameznega vozila do napolnitve.
Strošek storitve dolivanja goriva znaša 30,00€ + strošek manjkajoče količine goriva po aktualnem ceniku.
- Kateri dodatni administrativni stroški lahko nastanejo?
-
V ATET se najemniku obračunavajo naslednji administrativni stroški:
- Administrativni strošek ob obravnavanju poškodb / AHF
- Administrativni strošek ob posredovanju podatkov (kazni, prometni prekrški) / FHF
- Administrativni strošek ob obravnavanju škode (AHF) se zaračunava v vseh primerih potrebe po posredovanju podatkov, dodatno nastalemu administrativnemu delu, pridobitvi vseh ustreznih dokumentov ter temeljitemu urejanju procesov, ki so nastali zaradi povzročene škode s strani najemnika, v času najema vozila.
- Administrativni strošek ob obravnavanju škode se obračuna 70,00€ (z ddv).
- Administrativni strošek za obravnavanje kazni (FHF) se zaračunava v primerih potrebe po posredovanju podatkov osebe, ki je storila prometni prekršek v času najema, in sicer ustreznim državnim organom in pristojnim ustanovam.
- Strošek posredovanja se obračuna 25,00€ (z ddv).
*ATET d.o.o. je zaradi uradnih rokov in trajanja kazenskih procesov ter pridobitve ustrezne dokumentacije, upravičen do zaračunavanja stroška najemniku tudi po zaključenem najemu ( s predložitvijo ustrezne dokumentacije in dokaznega gradiva).
Pred rezervacijo vozila
Katere dokumenti so potrebni za najem vozila pri ATET? Katero vozniško dovoljenje je ustrezno? Katere kreditne kartice so sprejemljive?
Preberi večRezervacija vozila
Kaj vse je vključeno v najem vozila? Je možen prevzem izven delovnega časa? Kako uredim plačilo?
Preberi večPrevzem vozila
Kaj potrebujem s seboj ob prevzemu vozila pri ATET? Kdaj uredim plačilo najema? Ali je potreben dodaten depozit na kreditni kartici?
Preberi večMed najemom vozila
Ali je mogoče podaljšati najem vozila? Ali je možno med najemom vključiti dodatno kritje / odkup odgovornosti? Kaj je potrebno storitvi v primeru nove poškodbe na vozilu v času najema?
Preberi večVračilo vozila
Ali je možno vračilo vozilo izven delovnega časa? Kakšen je postopek plačila? Kakšen je postopek vračila depozita?
Preberi večTehnične informacije
Kaj storiti v primeru, da ne morete zagnati avtomobila? Kako vem kateri tip goriva je ustrezen za najeto vozilo? Kaj storiti v primeru napačnega dolitega goriva?
Preberi več