Pomoč uporabnikom

Rezervacija vozila

Kaj vse je vključeno v najem vozila?

Kalkulacija, ki jo stranka dobi ob povpraševanju/ rezervaciji preko spletne strani www.atet.si, vključuje: 

  • najem vozila z omejenimi kilometri (Splošni pogoji poslovanja) / 400km na dan za najeme do 30 dni. Pri mesečnih najemih (več kot 30 dni) se pogoji razlikujejo. Za več informacij se obrnite na našo prodajno službo prodaja@atet.si
  • brezplačna uporaba slovenske vinjete
  • osnovno zavarovanje z odgovornostjo najemnika (višina odvisna od izbrane kategorije vozila)
  • morebitne izbrane dodatke
  • zimski paket (obvezen strošek samo v obdobju 15.11.-15.3.)
Je možen prevzem izven delovnega časa?

Prevzem izven delovnega časa je mogoč, v kolikor je to predhodno dogovorjeno in potrjeno s strani prodajne službe / rezervacijskega centra ATET.

Prevzem izven delovnega časa je dodatno obračunan, in sicer v znesku 30,50 €. Delovni čas poslovalnic ATET je objavljen na Poslovalnice.

ATET Ljubljana / ATET Maribor:

PON - PET: 08:00 - 18:00
SOB, NED in PRAZNIKI: 08:00 - 13:00

ATET Koper:

PON - PET: 08:00 - 18:00
SOB: 08:00 - 13:00

NED in PRAZNIKI: 08:00 - 13:00* (ob nedeljah in praznikih je poslovalnica ATET Koper odprta samo v obdobju 1.6.-30.9.)

ATET Ljubljana letališče

PON - NED in PRAZNIKI: 08:00 - 22:00

Pri prevzemu vozila na letališču je potrebno že ob samem postopku povpraševanja/ rezervacije vnesti tudi številko leta, saj le ta omogoča našim zaposlenim, da v primeru zamude leta, spremljajo čas predvidenega pristanka letala. V kolikor letalo zamuja se najemnika v vsakem primeru počaka, vendar se ob prevzemu vključi tudi strošek prevzema izven delovnega časa, v višini 30,50 €.

V primeru vračila vozila izven delovnega časa (brez prisotnega predstavnika ATET v času vračila) se celotni pregled vozila opravi naslednji delovni dan zjutraj. Do takrat odgovornosti do vozila nosi najemnik.

Kako uredim plačilo?

Plačilo se uredi ob prevzemu vozila, in sicer v višini znesek najema + znesek depozita (več informacij glede depozita v naslednjem odstavku spodaj)

Plačilo je mogoče le s kreditno kartico (Visa, Mastercard ali Diners) oziroma s kartico, na kateri je mogoče narediti rezervacijo sredstev. 

Lastnosti in možnosti plačila svoje kartice prosimo preverite, pred prevzemom vozila, pri svoji banki.

Kreditna kartica mora biti naslovljena na ime najemnika in prvega voznika. 

Plačilo v naprej oziroma po predračunu je mogoče zgolj z odobritvijo našega rezervacijskega centra in v tem primeru je potrebno predhodno sporočiti vse podatke o prevzemniku vozila oziroma prvega voznika. 

 

Plačilo rezervacije je možno urediti tudi vnaprej s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali Diners ter samo preko spletne strani, s tem pa veljajo posebnih pogoji preklica rezervacije, več o tem si lahko preberete na sledeči povezavi: Pogoji poslovanja

Kaj je zimski paket?

Zimski paket vključuje vse kar je potrebno za varno vožnjo. Vključena je uporaba zimskih pnevmatik, ki so najbolj pomembni del, saj se lahko hitro pokažejo velike razlike v voznih lastnostih glede zmožnosti oziroma vodljivosti avtomobila, obutega v zimske oziroma letne pnevmatike. Naša vozila so opremljena s kakovostnimi zimskimi pnevmatikami in bodo poskrbela za vašo varno vožnjo. Poleg pnevmatik so v zimski paket je vključeno še: tekočina proti zmrzali stekel in  strgalo.

Zimski paket je plačljiv produkt, ki se ga vključuje med obdobjem 15.11 in 15.3. (zimska sezona).

Cena: 5,00€ na dan (za Erasmus študente 2,50€ na dan). Znesek se obračuna za maksimalno 10 dni najema.

Kakšne so možnosti dodatnega kritja?

Vsako najeto vozilo vsebuje osnovno zavarovanje z odgovornostjo najemnika - znesek odgovornosti najemnika do vozila je odvisen od izbrane kategorije vozila (člen IX. Zavarovanja in odgovornosti iz Splošnih pogojev poslovanja).

Vsak najemnik ima možnost dodati odkup odgovornosti oziroma dodatno zavarovanje, ki odgovornost najemnika zniža, v primeru škode. Odkup odgovornosti je dodatno plačljiv, in sicer je znesek odvisen od izbranega paketa zavarovanja oziroma kategorije vozila.

Možen dokup dodatnih kritij / odkupo odgovornosti:

  • RCDW = Delni odkup odgovornosti
  • SCDW =  Super odkup odgovornosti
  • ALL = All Inclusive / Premium odkup odgovornosti
Kaj je vključeno v RCDW / Delni odkup odgovornosti?

Odgovornost najemnika je znižana za polovico celotnega zneska odgovornosti najemnika do vozila. V primeru delnega odkupa odgovornosti, najemnik v primeru poškodb odgovarja največ do zneska (višina zneska odvisna od izbrane kategorije vozila).

RCDW / Delni odkup odgovornosti ne krije:

  • poškodbe na ohišju vozila, poškodbe karoserije
  • poškodbe znotraj vozila, brisalcev, antene in drugih pritiklin na vozilu,
  • poškodbe podvozja vozila, poškodbe pnevmatik, okrasnih pokrovov,
  • če jo je povzročil pod vplivom alkohola, mamil, drugih narkotikov ali zdravil, pri katerih uporabi se vožnja oziroma upravljanje in uporaba motornih vozil odsvetuje;
  • če je povzročil škodo namerno ali iz malomarnosti;
  • če v času nastanka škode ni imel veljavnega vozniškega dovoljenja;
  • če je škoda nastala kot posledica uporabe najetega vozila v nasprotju z določili druge točke teh splošnih pogojev;
  • če je škoda nastala na območjih ali državah, ki so izvzeta iz zavarovanja vozila po teh splošnih pogojih (krizna območja, vojna in potencialna vojna območja ipd.);
  • v drugih primerih, ki so iz zavarovanja izključeni.
Kaj je vključeno v SCDW / Super odkup odgovornosti?

Odgovornost najemnika je znižana na 0. Polni odkup odgovornosti krije poškodbe na ohišju vozila. Ne krije morebitnih poškodb na steklu, podvozju ali pnevmatikah. Najemniku se v primeru škode na vozilu, narejene v času uporabe vozila, vključi tudi dodatni administrativni strošek v višini 70,00 €.

SCDW / Super odkup odgovornosti ne krije:

  • poškodbe znotraj vozila, brisalcev, antene in drugih pritiklin na vozilu,
  • poškodbe podvozja vozila, poškodbe pnevmatik, okrasnih pokrovov,
  • če jo je povzročil pod vplivom alkohola, mamil, drugih narkotikov ali zdravil, pri katerih uporabi se vožnja oziroma upravljanje in uporaba motornih vozil odsvetuje;
  • če je povzročil škodo namerno ali iz malomarnosti;
  • če v času nastanka škode ni imel veljavnega vozniškega dovoljenja;
  • če je škoda nastala kot posledica uporabe najetega vozila v nasprotju z določili druge točke teh splošnih pogojev;
  • če je škoda nastala na območjih ali državah, ki so izvzeta iz zavarovanja vozila po teh splošnih pogojih (krizna območja, vojna in potencialna vojna območja ipd.);
  • v drugih primerih, ki so iz zavarovanja izključeni.
Kaj je vključeno v All Inclusive Premium odkup odgovornosti?

Odgovornost najemnika je znižana na 0. Premium odkup odgovornosti krije poškodbe na ohišju vozila. Izbrani All Inclusive premium odkup pokriva tudi poškodbe pnevmatik, stekel in podvozja, saj je vključeno WUG dodatno zavarovanje. V tem paketu odkupa odgovornosti pa ima najemnik prav tako vključeno storitev Pomoč na cesti (več informacij o sami storitvi v naslednjih delih) ter je opravičen administrativnega stroška AFH v znesku 70,00€, ki se načeloma vključi v vseh primerih novonasttalih poškodb na vozilu.

Kaj je vključeno v Kritje notranjosti?

Najemnik ima prav tako možnost vključiti storitev Kritje notranjosti, kjer najemnik odkupi odgovornost v primeru izrednega čiščenja ali poškodbe notranjosti vozila. V kolikor je izredno čiščenje ali poškodba v notranjosti vozila posledica malomarnosti ali vandalizma kritje ne velja.

Kaj je vključeno v storitev Pomoč na cesti?

Vsak najemnik ima možnost dokupa storitve »Pomoč na cesti«, katere strošek znaša 15,00 € in velja za celotno obodbje najema vozila.

V storitev Pomoč na cesti so vključene sledeče storitve:

  • Brezplačna organizacija asistence/pomoči na cesti v primeru okvare, nesreče, izgube ključa.
  • Brezplačna dostava nadomestnega vozila v primeru okvare, nesreče in izgube ključa.
  • Vključuje strošek vleke vozila oz. odvoz vozila s strani asistenčne službe

Ali je dovoljeno z najetim avtomobilom izven Slovenije?

Najem avtomobila za pot v tujino je možen. V ta namen stranki izdamo dovoljenje za vožnjo v tujini, ki je dodatno plačljivo, in sicer strošek dovoljenja za vožnjo v tujini znaša 36,60€. Strošek 36,60€ je enkraten, velja za celotno obdobje najema vozila in ga lahko dodate že ob spletni rezervaciji ali pa se za vključitev odločite ob prevzemu vozila.

V kolikor se stranka naknadno odloči za vožnjo v državo izven Slovenije, je potrebno prehodno obvestiti ATET in pridobiti odobritev vožnje v tujino z najetim avtomobilom.

V primeru, da ATET ni predhodno seznanjen s potjo izven Slovenije in se ugotovi, da je bilo vozilo v času najema v drugi državi, se najemniku zaračuna dvojni strošek doplačila, in sicer 73,20€

Kontakt za obvestilo v primeru, da ima najemnik že avto v najemu in se v času trajajočega najema odloči za pot v tujino : operativa@atet.si / 01 320 82 20.

Obstajajo izjeme. Za zdaj ni dovoljena pot z najetim avtomobilom v naslednje države: 

  • Albanija
  • Armenija
  • Azerbejdžan
  • Belorusija
  • Bolgarija
  • Estonija
  • Gruzija
  • Grčija
  • Kazahstan
  • Kirdžikistan
  • Kosovo
  • Latvija
  • Litva
  • Moldavija
  • Rusija
  • Romunija
  • Tadžikistan
  • Turkmenistan
  • Turčija
  • Ukrajina
  • Uzbekistan
Ali je dovoljeno z najetim avtomobilom na trajekt?

V kolikor je v času najema vozila planirana pot na otok je potrebno doplačilo za prevoz s trajektom/ prevoz na otok. Informacijo o prevozu s trajektom / prevoz na otok je potrebno sporočiti ob prevzemu vozila oziroma pred samim prevozom na otok.

Strošek doplačila za vožnjo s trajektom / prevoz na otok znaša 36,60€.

Strošek je enkraten in velja za celotno obdobje najema vozila.

V primeru, da ATET ni predhodno seznanjen s prevozom s trajektom in se ugotovi, da je bilo vozilo v času najema na otoku, se najemniku zaračuna dvojni strošek doplačila, in sicer 73,20€.

Ali je možna dostava najetega vozila na želeni naslov?

Dostava vozila je seveda možna. V procesu rezervacije stranka vpiše svoje želje v opombe in napiše želeno lokacijo dostave.
Vozilo dostavimo kamorkoli, tudi v tujino. Omejitev glede oddaljenosti ni. Taka storitev pa predstavlja dodaten strošek, s katerim stranko predčasno seznanimo.

  • Strošek dostave do 10km od ATET poslovalnice: 1 € / kilometer(z ddv)
  • Strošek dostave nad 10km od ATET poslovalnice: 0,75 € / kilometer (z ddv)  

Več informacij in pridobitev individualne ponudbe na prodaja@atet.si oziroma 01 320 82 30 

Ali je možno preklicati rezervacijo?

Preklic ali sprememba rezervacije je mogoča brez dodatnega stroška. Predplačilo rezervacije ni potrebno. *izjeme so predhodno dogovorjene rezervacije z izbrano dostavo na drugo lokacijo ali predplačane rezervacije preko spletne strani, kjer veljajo posebni pogoji preklica. 

V primeru, da je rezervacija (z izbrano dostavo na lokacijo) preklicana isti dan oziroma ko je vozilo že pripravljeno za prevzem, se zaračuna strošek najema za en dan + strošek dostave na izbrano lokacijo.

* Velja za rezervacije pri katerih je zaradi izbrane lokacije potrebna predavtorizacija

Morebitni preklic ali spremembo nam prosim sporočite na prodaja@atet.si oziroma 01 320 82 30 / 030 313 313 

Pred rezervacijo vozila

Pred rezervacijo vozila

Katere dokumenti so potrebni za najem vozila pri ATET? Katero vozniško dovoljenje je ustrezno? Katere kreditne kartice so sprejemljive?

Preberi več
Rezervacija vozila

Rezervacija vozila

Kaj vse je vključeno v najem vozila? Je možen prevzem izven delovnega časa? Kako uredim plačilo?

Preberi več
Prevzem vozila

Prevzem vozila

Kaj potrebujem s seboj ob prevzemu vozila pri ATET? Kdaj uredim plačilo najema? Ali je potreben dodaten depozit na kreditni kartici?

Preberi več
Med najemom vozila

Med najemom vozila

Ali je mogoče podaljšati najem vozila? Ali je možno med najemom vključiti dodatno kritje / odkup odgovornosti? Kaj je potrebno storitvi v primeru nove poškodbe na vozilu v času najema?

Preberi več
Vračilo vozila

Vračilo vozila

Ali je možno vračilo vozilo izven delovnega časa? Kakšen je postopek plačila? Kakšen je postopek vračila depozita?

Preberi več
Tehnične informacije

Tehnične informacije

Kaj storiti v primeru, da ne morete zagnati avtomobila? Kako vem kateri tip goriva je ustrezen za najeto vozilo? Kaj storiti v primeru napačnega dolitega goriva?

Preberi več

Članki in nasveti

prejšnji
naslednji
Ljubljana

Ljubljana

Izleti Slovenija

Preberi več
Logarska Dolina

Logarska Dolina

Izleti Slovenija

Preberi več
Piran

Piran

Izleti Slovenija

Preberi več
Bled

Bled

Izleti Slovenija

Preberi več
Contact

WE USE COOKIES

We use cookies, to improve our services, familiarize ourselves with your behaviour during use and show you personalizied content on our website and newsletter. If click on "x" or don't configure the settings, we will use only mandatory and functional cookies. Using the settings, you can accept or reject each individual cookie according to your own preferences, as well as learn more about them. You can update these settings and revoke your concent at any given moment.